Subject: RE: Lennuliikluse piiramine XXXI Viljandi pärimusmuusika festivali ajal
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'Peedu Põld' <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 11:51:36 +0300

Tere

Vastavalt teie poolt edastatud taotlusele on väljastanud alljärgnev
NOTAM’:

A1612/24
(A1612/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/020/5822N02536E001 A)EETT
B)2407270900 C)2407310900 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER831 ESTABLISHED WI
500M RADIUS CENTERED ON 582135N 0253543E DUE TO VILJANDI FOLK MUSIC
FESTIVAL. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FM TEL: +372
5330 4928 OR BY E-MAIL: ANU.RANNU(AT)FOLK.EE. RESTRICTION DOES NOT APPLY
FOR SAR AND HOSP FLIGHTS. F)SFC G)2000FT AMSL)

• Palun, kontrollige antud NOTAM'i sisu ja kehtivusaegu! Kui märkate
ebakõla, siis andke sellest julgelt teada.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Peedu Põld <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 4, 2024 8:25 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: Lennuliikluse piiramine XXXI Viljandi pärimusmuusika festivali
ajal

Tere!

Sarnaselt varasemate aastatega palun ka käesoleval aastal samade
tingimustega lennuliikluse piirangut Viljandi pärimusmuusika festivali
ajal 27.07.2024 (kl 12:00) kuni 31.07.2024 (kl 12:00).

Lugupidamisega

--

Peedu Põld

halduspealik
Viljandi pärimusmuusika festival

haldusjuht

MTÜ Eesti Pärimusmuusika Keskus

+372 522 3583

[email-masked] <mailto:[email-masked]>